Date decontact

Academia de Poliţie
„Alexandru Ioan Cuza”
Aleea Privighetorilor, nr. 1A
Cod 014031, Sector 1, Bucureşti
Fax (+40) 021.317.55.17
Telefon (+40) 021.317.55.23

Instructiuni pentru participanti



Înregistrarea este obligatorie pentru toți participanții. Pentru înregistrarea în vederea participării la conferință (cu sau fără lucrare), vă rugăm să urmați următorii pași:

Înregistrare
  • 1. Identificați tipul de participare dorită și înregistrați-vă corespunzător, prin completarea formularelor cu toate datele solicitate. Vă rugăm să rețineți faptul că înregistrarea de tip A (LISTENER) este destinată persoanelor care doresc să participe la conferință în auditoriu, ca spectator. Înregistrarea de tip B (PUBLISHER) este pentru acele persoane care nu pot participa fizic la conferință, dar doresc să participe cu lucrare în cadrul volumului conferinței (Proceedings). Înregistrarea de tip C (PRESENTER) este pentru cei care doresc să participe la conferință, să își prezinte lucrările în plen/ pe secțiuni, iar comunicarea lor să fie inclusă în volumul conferinței.
  • 2. Dacă ați optat pentru participarea fără lucrare (Tip A), veți primi confirmarea participării după terminarea perioadei de înscriere a articolelor. Vă rugăm să urmați instrucțiunile echipei noastre și aă achitați taxa de participare la primirea notificării de plată. Vă rugăm să rețineți faptul că există un număr limitat de locuri la această categorie, având prioritate la înscriere participanții cu lucrări. Pentru participanții tip A, confirmările de participare vor fi trimise începând cu data de 1 Martie 2017, în ordinea primirii cererilor de înscriere și în raport de locurile disponibile.
  • 3. Dacă ați optat pentru participare de tip B sau C și ați trimis cuvintele- cheie și abstractul confrom cerințelor , vă rugăm să așteptați evaluarea recenzorilor în aproximativ 7 zile lucrătoare.

Trimiterea lucrarilor

  • 1. De îndată ce abstractul și cuvintele cheie au fost acceptate, veți primi un mesaj de confirmare, alături de template-ul în format word (format .docx, care se poate descărca și de aici). Folosiți fișierul primit pentru editare și redactați conținutul comunicării științifice. Vă recomandăm folosirea Office 2013 pentru editarea documentului. Redenumiți fișierul cu numele de familie al autorului (ex.Nume.docx). În cazul în care există doi coautori, redenumiți fișierul cu numele amândurora (ex.Nume1_nume2.docx.).
  • 2. Trimiteți fișierul la adresa de mail menționată în mesaj. Veți primi un mail de confirmare. Așteaptați evaluarea din partea recenzorilor (poate dura până la 15 zile lucrătoare).


Acceptarea sau respingerea lucrarilor

  • 1. Folosim metoda de recenzare double-blind. De îndată ce lucrarea a fost evaluată, veți primi un raport de evaluare în format .pdf. Lucrarea poate fi refuzată, acceptată fără modificări sau acceptată, dar condiționată de aplicarea unor modificări.
  • 2. Dacă lucrarea este acceptată fără modificări, vă rugăm să urmați indicațiile echipei noastre și să achitați taxa corespunzătoare după primirea notificării de plată.
  • 3. Dacă lucrarea este acceptată cu condiția implementării unor modificări, vă rugăm să le aplicați și să retrimiteți lucrarea înainte de termenul limită indicat de recenzori. Lucrarea va fi reevaluată. În cazul în care nu ați urmat instrucțiunile referitoare la modificarea lucrării, aceasta va fi respinsă. Dacă modificările sunt conforme solicitărilor din partea evaluatorilor, lucrarea va fi acceptată. În această situație, vă rugăm să urmați indicațiile echipei noastre și să achitați taxa corespunzătoare după primirea notificării de plată.
  • 4. Dacă lucrarea nu are legătură cu domeniul conferinței sau dacă evaluatorii consideră că lucrarea este incompatibilă cu regulile manifestării științifice din punctul de vedere al exprimării, conținutului, originalității etc. lucrarea va fi refuzată.
  • 5. Toate lucrările vor fi scanate antiplagiat. Lucrările care depășesc nivelul maxim de similitudine vor fi automat refuzate.

Plata taxelor

De îndată ce veți primi notificarea de plată, verificați corespondența dintre aceasta și tipul de înregistrare ales și achitați cuantumul taxei în contul indicat. Păstrați dovada plății.

Pregatirea prezentarii

Dacă lucrarea a fost acceptată și ați optat pentru înregistrarea de tip C, trebuie să vă pregătiți prezentarea/ slide-urile pentru momentul susținerii. Veți fi anunțat cu privire la agenda conferinței și ora pentru care este programată prezentarea dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că prezentarea din cadrul conferinței nu trebuie să depășească 10 minute.